Tuesday, November 29, 2005

你舍得吗?

原来这一切都是我搞出来的。。。我不知道你是酱想的。。。其实我也有同感。。。这个‘家’ 没有我和你。。。以前我只是在乎他。。。现在。。。我不再为他了。。因为他没有为这想过。。。可能就是我们两个并没有成为知己的缘分。。。可能就是我一厢情愿罢了。。我时常想我对他很好而他没有对我有什么。。。时怨他。。。现在我终於明白了。。。他并不想。。。只是不要令我失望而已。。。短暂的人生里真希望有他做我的知己。。。很想很想。。可是我没有酱的福份。。真想停下休息。。和他在清静舒适的环境下像以前般聊天。。不能了解他。。或许注定我不能了解他。。原来我和他是两世界的人。。永远都不能成为我想象中那样。。

而你。。。说要放手。。你舍得吗?你有执着过吗?我知道你很想把我们弄成你正正的一个‘家’。。。不是好像我们现在酱。。。我们可能没有当你为很要好的朋友。。。可是问心一句。。。我有当你为朋友。。。真心的。。。不要为了一时的冲动而导致以后的后悔。。。让一切顺其自然吧!你说过。。。是你的就是你的。。。不是你的就不是你的。。。如果我们是有缘的。。。就继续这友谊吧。。。如果没有。。。就只好把我们经历的一切当成回忆。。。永远藏在心中。。。正如我说。。。一切就把它放在你我的心吧!有些事情将它埋起来效果会很好。。。但别把一切受在你心中吧!别把它跟他们说。。。因为这会带来很多麻烦。。。

你要保重啊!往后的日子没有我在你身旁,你要好好照顾自己啊!

2 comments:

Su Fen said...

Des,i dunno wat really happen to u with the other friend but after read the post i think maybe u hav make the thing too complicated.In ur mind wat is actually a friend to u?Maybe u r too depend on ur friends.U maybe too sensitive with ur friend's word.I think u should try to be more open.Friends can never always beside u (that's wat i think b'cos i hav lost many friends that always called themselves as my best friends).People alway say friends help u when u r in trouble or problems but it is really friends there when u in trouble?If there is then u should be very lucky.u should be content with the friend u hav n dun ask too much from them anymore.Hope u dun be mad if i hav said anything wrong.Hope u always happy!!!

Grumpy Boi said...

thx for all tis... but...i wan to tell u guys is tat...i really let go liao... i know fren is liddat... letting go here means not to be so...too 'into' tis fren... btw..tis post the main purpose is for other fren to see...n she will know hu she is...