Friday, August 18, 2006

17 August 2006

今天终於鼓起勇气去找他了。。。

我毫无目的去到了1UTAMA去找他。。根本不知道在哪里。。。做什么工。。哈哈。。走了好久。。。皇天不负苦心人。。最后终於找到他了。。可是我不敢。。。所以就在他前面徘徊。。希望他能够察觉我。。好久偶。。还没有发觉我。。。当我放弃要离开时。。他就看见了我。。就这样。。我们就聊了起来。。哈哈。。就这样。。我们就认识了彼此。。。好高兴啊!!哈哈。。

5 comments:

JR said...

Something good happening eh?

erinwho? said...

Haha... 堕入了暧昧届期?

Grumpy Boi said...

erm... duno is good or wat wor..haha.. hope its a good thing..hehe.. hhmmm.. its kinda funny though..fated?? ><"

not really drop into 暧昧la... hehe... kenot b drop into love meh?? haha.. jkjk... hehe... so hows everything in aus? anything similiar happen to u in auS?

erinwho? said...

HA HA HA

Han Fei said...

SWEAT!